Wednesday 13 February 2013

Doorzichtig tafelkleed voorzien van een onopvallend printje


Doorzichtig tafelkleed voorzien van een onopvallend printje


Voor onze nieuwe tafel was ik op zoek naar een nieuw doorzichtig tafelkleed, met de nadruk op doorzichtig want onze nieuwe tafel is voorzien van een prachtige houtstructuur welke ik niet verbergen wil. Waarom dan wel een tafelkleed? Omdat onze kinderen er nog wel van houden om te gaan kliederen met verf, krijtjes, klei en dergelijke. Ook houdt de jongste er de aparte hobby op na om haar beker te slaan op de tafel en ik ben bang voor dutsen in ons nieuwe tafelblad. Een doorzichtig tafelkleed moet dus wel een stevig kleed zijn want deze moet bestand zijn tegen onze peuters. Een doorzichtig tafelkleed vinden was lastiger dan gedacht en dus besloot ik om eens op het internet te zoeken naar een kleed. Ik zocht via zoekmachines maar vond het lastig om het perfecte kleed op een betrouwbare website te vinden. Uiteindelijk kwam ik terecht op een website waar ik een enorm aanbod van tafelkleden en tafelzeilen tegenkwam. Hier raakte ik volledig in de ban van alle tafelkleden die hier werden aangeboden. Werkelijk, je kon het zo mooi niet bedenken of ze hadden het. Een doorzichtig tafelkleed had ik zo gevonden maar ook dan was er nog een ruime keus. Ik kon kiezen uit stipjes, ruitjes, streepjes, bloemen, barok en gewoon doorzichtig zonder bijbehorend printje. Naast een effen doorzichtig tafelkleed besloot ik om toch ook nog een ander tafelkleed te bestellen maar dan voor onze salontafel. Deze heeft zijn beste tijd wel gehad en met een fleurig tafelkleed erover heen kan deze alsnog weer jaren mee. Ik vond hier tafelkleden van veel verschillende merken, populaire printjes maar ook gewoon voor iedereen wel genoeg keus. Stipjes, bloemen, streepjes, ruitjes, cirkels, bekende patronen en ook seizoen gerichte printjes op tafelkleden. Het bestellen via deze website ging eenvoudig en al heel snel had ik de bestelling in huis, dit kan al de volgende werkdag zijn. Voor meer informatie neem je zelf een kijkje op deze website.


No comments:

Post a Comment